Holdninger

Holdninger & betingelser

Bordbestilling.

Vi tager imod bestilling hver dag fra mandag til lørdag fra kl. ca. 14-22 (søndag lukket). Vi kan desværre ikke tage imod bestillinger pr. e-mail da vi hver dag bruger tiden effektivt i køkkenet, og derfor ikke har mulighed for løbende at checke e-mail for reservationer. Vi har heller ikke telefonsvarer af samme grund. På den måde undgår vi også fejl i bookinger på kryds og tværs af personale, telefonsvarer og e-mail.

Vi forbeholder os ret til at videresælge forudbestilte borde, såfremt tidspunktet for bordreservationen overskrides med mere end 1/2 time, og det ikke er muligt at kontakte gæsten på det oplyste telefonnummer.

Dobbeltseats.

På restaurant no.61 har vi alle dage to spisetider. Man kan ankomme mellem kl. 17 og 17.30 og så har man bordet indtil kl. 19.30. Næste spisetid starter så kl. 20.00 og man har bordet resten af aftenen. Dette har vi pga. den store efterspørgsel på borde, og fordi de ekstra reservationer giver os mulighed for til stadighed at tilbyde kvalitetsråvarer til lave priser. Det passer for en del gæster også fint med koncertbesøg, biograf, teater osv.

Rabat.

Vi yder ikke nogen former for rabat.

Senderegninger.

Vi laver ikke senderegninger eller yder andre former for kredit. Det er administrativt tungt, og vi vil hellere bruge tiden i køkkenet. Derfor er vores politik at man betaler samme dag inden man går, ligesom i Brugsen.

Nye menuer.

Da vi altid bruger sæsonbestemte råvarer vil månedsmenuerne som regel først være tilgængelig i ugen op til menuskift. Det er for at sikre høj ensartet kvalitet og friskhed på vores råvarer.

Afbestillingsregler.

Afbestilling af selskabsarrangementer på over 12 personer skal ske skriftligt inden 4 uger før afholdelse, for selskabsarrangementer på under 12 personer dog kun 2 uger.
Ved større arrangementer kan virksomheden forlange længere afbestillingsfrist under forudsætning af, at der er truffet særskilt aftale herom.
Ved afbestilling af hele arrangementet eller ved reduktion på mere end 10% i antal bestilte kuverter efter ovennævnte tidspunkt, men dog inden 6 døgn før arrangementets afholdelse, kan virksomheden kræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter, ved reduktion i antal dog for det afbestilte antal udover 10%.
Desuden kan virksomheden kræve at blive holdt skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles (f.eks. musik, optræden m.v.).
Ved afbestilling og enhver reduktion i antal bestilte kuverter senere end 6 døgn før arrangementets afholdelse kan virksomheden kræve en godtgørelse der svarer til 75% af samtlige ydelser. Ved no show betales fuld pris for hele arrangementet.

Prisændringer

Ret til prisændringer forbeholdes. De angivne priser er til enhver tid gældende uanset tidspunkt for menubestilling.